Tema: Re: Klausimas eGzpertams
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2017-07-19 17:07:00
2017-07-18 10:09, svk rašė:
> Yra noras garažiuką atskirą pasimūryti. Nedidelį - 5x5 arba 5x6 metrai.
> Aukštis - apie 2,5m su nuolydžiu.

nori pasimūryt, ar reikia garažiuko?

> Pamatus išsiliesime. Viršutinę juostą,
> po gegnėmis irgi išliesime iš betono, kad ankerius įtvirtinti ir visą
> statinį žiedu sutvirtinti, su armatūromis. Ar gali toks pastatukas būti
> per pusę plytos, tik kolonos kampuose ir per sienos vidurį (ty viso 8
> kolonos). Kolonos jau per plytą.

25x25 mažai, bet klijuojant iš 20 cm blokelių ko gero kontraforsinių
kolonų nereiktų. Ypač jei suriši viską betonu.

> Kitas variantas visą viršutinį
> perimetrą per kolonas prisisukti medinius brūsus ir jau ant tų brūsų
> montuoti gegnes ir stogą. Vieni man sako nesamonė, nelaikys sienos, kiti
> sako, kad viskas čia ok. Ką mano eGzpertai?

eGzperai mano kad per akis 100x100 medinių kolonų kas 1,2-1,5m, apkaltų
vagonke. Ir teisingų meistrų, kurie moka dirbt su medžiu.

--
Bre^Hze^Hęz^Hczyski^H^Hzczykiewics^Hz