Tema: Re: Klausimas eGzpertams
Autorius: spakainas
Data: 2017-07-18 11:26:44
O šiaip tai geriau išvis be kolonų - šonines sienas, ant kurių remsi
stogą - per plytą, galinę ir priekinę (joje vistiek bus vartai) gali ir
per pusę plytos. Nes tos kolonos tai ten paskui pakabint ką nors trukdo,
tai lentynas reik derint ir t.t. Lygi siena ir px. Juolabiau nekažką ten
ir susitaupo ant medžiagų.
Monolitinis žiedas - gerai, bet galima ir su mediniais horizontaliais
balkiais išsiverst, kad stogas sienų neišverstų į šonus.

Bet šiaip konstruktoriaus konsultacija nepakenktų, manau.