Tema: Re: Straipsniukas (173Kb)
Autorius: S&T
Data: 2009-06-13 15:18:32
tai vat paklausiau tecio kaip ten jis skalde akmenis, sodo namo pamatams,
tai sake pirmiausia reikia kujo, rekomenduoja nuo 8 kg, taciau, sake
optimaliausias yra 10 kg.
Sake skyla tik sluoksniniai akmenys, grudiniai praktiskai ne. Tai va
pasirenki sluoksnini akmeni, mazdaug  pasiziuri kaip siules eina, ir sake
jegos nereikia pradzioje pastukseni pamatai kuriom pusem eina iskilimai. O
paemus kuji reikia skelti ne smaila, o buka jo dalimi siek tiek kampu,
taciau, uzsimoti ir pries pat smugi pakreiptum lyg bandytum nuskelti. Sake
tas pakreipimas yra svarbu. Aisku sako kaip jam mano prosenelis parode
vaizdziai kaip tai daroma, sake tikrai nera sunku susiskaldyti akmenis.