Tema: Re: kaip skaldyti akmeni ?
Autorius: pagarbiai
Data: 2009-06-08 09:56:34
reikia labai kieto plaktuko apvalainu musamuoju galu. Jei akmuo lauko -
paprastai jie buna aiskiai matomomis revemis, isilgai ju ir skyla, o is
kurios puses skelt - cia jau intuityvu, man sunku butu pasakyt. Vartydamas
akmeni, atsirenki kurios rieves per visa akmeni iseina, bet pirma karta
darant bijau kad bus sunkoka. Stipriai smugiuot nereikia, kaksi nestipriai
ir pajausi kad garsas ne toks skambus.