Tema: Re: Ar veikia vandens nukalkinimas su magnetais
Autorius: liaulius
Data: 2009-06-08 11:28:55
As uzsidejau toki ant namo ivadinio vamzdzio. Maitinimas 12VDC. Angliskas,
kulturingai padarytas.
Kalkes visiskai neisnyko, taciau nuo kranu ir arbatinuko nusivalo be
didesniu pastangu. O dar katinui i toki bliudeli vandeni pilu. Anksciau
nuosedos pasimatydavo per menesi ir jas pasveisti reikedavo. Dabar per tris
menesius vos matosi ir nusivalo nuo sieneliu tiesiog ranka prabraukus.
Tokia tai ir patirtis. Jokiu stebuklu. Del vandens paminkstejimo nieko
negaliu pasakyti, nepastebejau akivaizdziu pokyciu. kaimynas turi A-Star
valymo irengini, tai vandens mikstumas akivaizdus, bet nuo tu drusku jis
tiesiog kazkoks "negyvas", gerti ji man nemalonu.