Tema: Re: Ar veikia vandens nukalkinimas su magnetais
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-08 08:59:52
tik tuos magnetus reikia atitinkamai sustatyti. Gal ir klystu, bet kazkur buvau uztikes info, kad turi buti is abieju vamzdzio pusiu, taip kad stumtu vienas kitas. Ir dar vienas, kad vamzdis toje vietoje turi buti nemetalinis.
Pastaba, pats nei naudoju, nei bandziau, tiesiog pasakiau, ka pats kazkakda kazkur girdejau, bet tai gali buti visiskas briedas :)

T:)