Tema: Re: Klausimas susijes su elektra :)
Autorius: Evaldas
Data: 2009-06-05 06:58:13
Atsakymas vertas klausimo. Tik abu labiau tiktu i omnitel.humour :)
O cia bandymas atsakyti i kvailai suformuluota klausima. Dimeriavimui reikia
specialiu dimeriuojamu keitikliu kartu su specialiais reguliatoriais.
Is bedos galima naudoti paprasta toroidini transformatorius ir paprasta
dimeri prijungta 220V puseje, bet toks  transformatorius kartu su dimeriu
ikyriai zirzia.