Tema: Re: Klausimas susijes su elektra :)
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-06-05 01:26:48
dalykeliu yra, juos sudaro kondikas ir rite, reik paskaiciuot indukcija ir
talpa pagal galinguma, bet dabar is galvos nepasakysiu... kazkada su
Proteus'u buvau pasidares testine schema ir bandziau ant simuliacijos per
kiek uzgesta.... Proteus'a jei nori galiu imest i binarus....

o reguliaotriu tai manau nesvarbu kur det, tik ant 220V jis maziau kais, nes
sroves mazesnes bus ko gero, nu cia garantuot negaliu...