Tema: Re: sienines spintos stumdomomis durimis kaina?
Autorius: Nitro
Data: 2017-06-15 15:25:47
Pries metus projektavau, pjoviau ir pats susirinkau drabuzine. Gavosi bendroj sumoj apie 27 m2 plokstes, daug metru pjovimo, kantavimo ir t.t. Keturi stalciai su italiskais begeliais su pritraukejais, daug lentynu ir t.t. Be stumdomu duru. Meistru samatos buvo ~1k eur eiles. Man medziagos kainavo ~350 eur perkant su newsu kolegos pagalba.