Tema: Re: sienines spintos stumdomomis durimis kaina?
Autorius: fenix@h
Data: 2017-06-15 10:45:10
2017.06.15 09:14, ostapas rašė:
> Vilnius, Mikrobas (iš newsų) skaičiavo.
> Atsisakymo motyvai - nelabai aišku apskritai kaip čia viskas turi
> atrodyt, tai vienas miegamasis vis dar dirba sandėliu su ikėjos stovais
> etc.
> Dėl sumų susidarymo - nu tai yra visos furnitūros kainos, pasidėliok
> kiek DIY variantas gaunasi.

mikrobas daro?! jo virtuve pas mane :) padare tarp labai gerai ir
puikiai, pretenziju nera.
diy net nesvarstau, turiu darbu, kuriems tiks kreivesnes rankos. su
lentynu pasideliojimu pats vargstu... sunku susigalvot, kad viskas
tilptu ir zmona patenkinta liktu.
is mandresnes furnituros man reikia tik pritraukeju 3 durims, 2 stalciu
o visa kita tik plokstes.