Tema: Re: Diskiniai staliniai pjuklai
Autorius: Kesha
Data: 2017-05-26 09:48:49

>    Del siuntimo juk ne problema - yra tarpininkai.

Taip, bet tai dar papildomi pinigai gaunasi, bei niuansai su PVM (bet
tai aktualu ne visiems) :)

>    Bet Fury serijos eina su skardiniais stalais. O tai, bent jau man - ne
> variantas.

Tai jie Fury ir traktuoja kaip megėjišką.

>    Tai ten jie komplektuojami su universaliais pjuklais, kurie ima viska.
> Beje, kaip su atsipimu? Ar labai greitai?

Kol kas neatšipo, bet ir dar ne tiek daug pjoviau, kad šiptų, vėliau
pasimatys, bet papildomą diską užsisakyt ne problema, be to galima ir
galąsti, nors paprasčiau naują atsisiųst :)