Tema: Re: Diskiniai staliniai pjuklai
Autorius: E-Zyz
Data: 2017-05-24 13:59:15
> Aš Makita MLT 100 turiu. Patenkintas. Pagal tokia kaina tai patenkintas
> kokybe. Pirkau prieš kokius 4 metus. Nusipirkus jas reikia pačiam
> susireguliuoti, kad tiksliai pjautų. Tai užtruks laiko. liniuote laiko
> gerai nekliba. Toks priedas rankinis pastumėjas kampu tai niekam tikęs.
> Priedus pasidarysi pats. Apsauga reikės nupjauti ir išmesti nes su ja
> negalima daryti įpjovų ne per visa detalės stori.

   Kiek domejausi sita Makita, tai:
1. Butent del liniuotes labai daug nusiskundimu, nes ji tabaluojasi
nepritvirtintame gale. Pilnas jutubas, kaip zmones modifikuoja liniuotes.
2. Peili suzemina, kad butu truputi zemiau pjuklo. Aisku, nusiurbejo jau
neuzdesi. Na, gal galima kazka prigralvoti.
3. Pastumejai kampu tai visu, ko gero, niekam tike. Makitos
slankiojantis stalas irgi atseit nelaba, nes toli nuo pjuklo, plius
kliba. Na, paskutine problema irgi panasu, kad galima isspresti.
4. Stalas atseit plonokas aliuminio lydinys, tai kai kuriu buna kazkiek
sulinke - duobes, kalnai. Sita, bent jau man, is visu problemu skamba
neskaniausiai.
5. Kazkuriam video buvo sakinys - sita Makita tai KIT'as :) Reikia
paciam viska susirinkti ir susireguliuoti. Bet, kai pasigilini, tai su
visais taip. Tuo labiau, kad kaip rasiau pradiniame post'e, panasu, kad
ir kitoj kainu kategorijoj tos pacios problemos.

   Is to, ka as cia spejau pasiziureti, tai stabiliausiai ir
patikimiausiai turetu veikti DeWalt'o liniuotes (DW745 ir DWE7491).