Tema: Re: Pamatai terasai
Autorius: Nioka
Data: 2017-05-19 23:15:59
Pas mane jau daugiau 15 metų ant stulpelių iš viena ant kitos sukrautų
šaligatvio plytelių stovi statybininkų namelis (3mx6m).  Stovi ant 6
stulpelių. Žiemą šiek tiek pasikreipia ir kliūna durys, vasarą vėl gerai
darinėjasi.
Daugiau jokių problemų.
Gruntas - priesmėlis.
Manau, kad terasai nereikia betonuoti pamatų ar polių.