Tema: Re: Pamatai terasai
Autorius: bzik
Data: 2017-05-19 15:11:14
įšalas iškilnoja per mažai/netinkamai įleistas konstrukcijas. Ant žemės
esančios pašalui išėjus grįžta į pradinę padėtį.

"Edo"  wrote in message news:ofmldk$4k8$1@trimpas.omnitel.net...

Nu pagrindinis argumentas pamatams yra tas, kad isalas iskilnos kitokias
konstrukcijas. Bet neaisku kokio dydzio tie iskilnojimai butu jei ne ant
kokiu nors saligatvio plyteliu terasa sumontuoji, o ant betoniniu balkiu...

--
Free News Reader
http://put.hk