Tema: Re: benz.vejapjoves parinkimas diletantui
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-05-12 02:07:51
Turiu elektrinį grandininį pjūklą, tai jau tas mane užknisa - grandinės
sutepėjas visad lašina. Jei tepalo nesupili atgal į bonką, po mėnesio
turi balą ir sausą pjuklą. Įpilt prieš naudojimą - irgi reik tada
važiuojant į bagažinę įsimest ne tik įrankį, bet ir visą tepaluotą
rinkinį. Su benzu taip įsivaizduoju išvis užknist turėtu.

Atitinkamai elektrinė žoliapjovė už 249Lt (2001m.) nė karto net
atidaryta nebuvo. Prieš sezoną nusuku peilį ir plaktuku užkalu ašmenį.
Kelmų nėr, bet kurmiarausių net neapvažinėju, tik kilstelt reik, kad
suėstu. (6 arai, 6 pjovimai per metus). Tuo labiau neįsivaizduoju kaip
benzą su visais nusistovėjimais ir tepalais ir kvapais naudot.. Nors
aišku būtų labai patogu be laido lakstyt aplink visus medelynus.

Čia šiaip mintim dalinuos :)