Tema: Re: benz.vejapjoves parinkimas diletantui
Autorius: Rimas
Data: 2017-05-09 16:08:36
On 2017.05.08 18:06, Yvl wrote:
> tai va va, paskaiciau kaip zmogus forumuose isminties prisirinkes -
> net kruptelejau, koki lavona naudoju :D

Silpnas tas motoriuskas :) Mano pernai pirkta tokio pat modelio, tik
53cm, eina su B&S 625 ir tai sakyčiau minimumas.

Tik šiaip nelabai vykęs variantas - po kelių pjovimų pamečiau kažkokius
samariezus kur apačios plastmasė kažkokia tvirtinasi.
Teko susukt kitus. Paskui gaidiškas pakėlimas/nuleidimas - eina
spyruoklės atviros apačioj - reikia krapštyt žoles ir automatiškai maišo
idealiam žolės išmetimui į dėžę.

Kažkaip neapsižiūrėjau pirkdamas - jei dabar pirkčiau, žiūrėčiau
būtinai, kad apačia, kur peilis, butų kuo apvalesnė ir be visokių
chuinių. Aukščio reguliavimas
pvz kad viršuj būtų ir pan. (nors net nežinau ar tokių būna - nežiūrėjau).

Šiaip px, darbinis arkliukas (sena stiga nesavaeigė birbia jau nžn kiek
metų) tai galvojau kad ir šita bus zajebys - bet blet tos sprenžinos.
Senojoj jų nėra (aukštis atskirai kiekvieno ratuko) - tai nupjovus pievą
- praktiškai nieko nereikia valyt - sausa ir gražu. O šitoj saujas
sumalto žolės faršo iškrapštai.
Kaip ir dar vienoj turimoj MTD - nors ten viskas paslėpta, bet vis tiek
maišo išmetimui. Aukštesnė/šlapesnė žolė ir užsikemša mygom. Naujoj
stigoj geriau nors ir su spyruoklėm.

O su senute gali varyt px kur ir per bet kokia žolę - renka pilnai,
nesikemša, valyt praktiškai nereikia ir pan....