Tema: Re: Siek tiek offtopic apie miskus
Autorius: Nioka
Data: 2017-05-09 23:11:07
Suarimo tikslas gali būti žemės paruošimas miško atsodinimui. Nežinau, ar
galima būtų sodinti kažką tiesiog kirtavietėje. O grybai ir uogos
greičiausiai nebeaugs iškirsto miško vietoje net ten nesuarus, kadangi labai
pasikeičia sąlygos: saulėtumas, drėgnumas, šaknų sistema ir pan. Augalai
labiau priklauso vienas nuo kito, negu mes įsivaizduojam.