Tema: Re: Siek tiek offtopic apie miskus
Autorius: Vytenis P.
Data: 2017-05-09 08:57:35
Miesčioniški pasvaičiojimai. Jau krūvą metų važinėju į tuos pačius miškus.
Toje pačioje vietoje, kur iššukuota, kitais metais mėlynių bus viena-kita (ir
ne dėl to, kad prasti metai, o dėl to, kad lapų ant stagarų nebus), o
išgrėbliavus samanas, tai apie gerus grybus gali tik pasvajot. Ir niekada
nesuprasiu tokių vienadienių "miško lankytojų"