Tema: Re: Saku smulkintuvas
Autorius: marukas
Data: 2017-05-09 09:55:57
Hebra, o kokio dydžio pas jus ūkis, kad apie tuos šakų smulkintuvus
galvojat? Pas mane ~15 vaismedžių (20-40 metų senumo), vyšnios, obelys,
kriaušės. Na, reikia apgenėt, kasmet po vieną seną vyšnią nupjaunu. Piršto
storio šakeles susikapoju prakuroms šašlykinei, smulkesnes kirvuku sukapoju
ir sukūrenu šašlykinėje tą pačią dieną. Na, reikia pasipisti dieną kokią,
bet nuo kompo nulipus tik į naudą. Kaip ir negaila būtų susimokėt už tą
smulkintuvą, bet po to dar jį kažkur sandėliuot, servisas dar kažkoks yra...

"bzik"  wrote in message news:oeroi1$5dm$1@trimpas.omnitel.net...

viskam yra protingos ribos. Dėl kelių glėbių šakų pirkti daiktą už €1000
toks pats absurdas, kaip ir naudot €250 vertės smulkintuvą sodininkystės
ūky.
Man paprasčiau susitaikyt su nepatogumu, bet turėt daiktą vietoj, nei
nuomotis galingesnį ir vežtis jį už 90km, kai darbo pusdieniui, o susimokėt
už vežiojimą ir 2 d.

"Igaliotinis"  wrote in message news:oeps51$n9u$1@trimpas.omnitel.net...

taigi, kad. uz pigiai sudas nebus skanus :(