Tema: Re: Saku smulkintuvas
Autorius: bzik
Data: 2017-05-08 15:25:32
jei man reiktų prižiūrėt pushektario sodą, tokios nepirkčiau.  Turiu kelis
medžius ir viską tvarkingai sukompostuoju ar užmulčiuoju. Kai šakų buvo
daugiau, deginau. Po to pusmetį neaugdavo žolė. Bet greitai. Leidžiu sau
pusdienį pasikuist prie smulkintuvo.

"ravikas"  wrote in message news:oepnk8$i1v$1@trimpas.omnitel.net...

man tai jos visos čia paminėtos taip skamba, nes tenka kartais
pasidarbuoti su traktorine ir tai būna darbo daug, tai su šitomis
žaislinėmis, tai nx geriau degtukai, bet kiekvienam savo.