Tema: Re: Rankpinigiai u? perkam? but?
Autorius: Sigun
Data: 2017-04-17 15:57:37
On 2017.04.10 11:01, fenix@w wrote:
> o tai jei pats noresi pabegt nuo sanderio? paguglinsi internete, kad
> "Kvartalo vystytojas dingo kaip i vandeni, bendrijos pirmininkas sako,
> kad del nevykdomu pareigu taisant statybos broka bus kreiptasi i
> teisma". buna ir dar idomesniu variantu, kaip pvz pasirashysit lakoniska
> preliminaria sutarti, o chata ne ant jo uzrashyta, o ant sesers, suneno,
> 3/4 chatos priklauso ir t.t. arba pats gali nebegaut paskolos PO
> rankpinigiu sumokejimo, nors zodiskai banko vadybininke sake, kad bus ok
> - variantas labai labai daznas, nes sutartis sudaryta ant karstuju.

Šių metų pradžioje rankpinigių davėm 3%. Preliminarioje sutartyje
aprašėm terminus. Kadangi man 3% rankpinigių pasirodė gana daug, o NT
šiek tiek nišinis ir kiti pirkėjai tuntais nesiveržė, sutarėm dėl
papildomos sąlygos, jog rankpinigiai grąžinami, jei sandoris neįvyksta
dėl 3-ių šalių kaltės (pvz. bankas atsisako suteikti nurodyto dydžio
paskolą).

Sig.