Tema: Re: Rankpinigiai už perkamą butą
Autorius: aspats
Data: 2017-04-10 09:39:54
Butent taip ir norejau pasakyti, tik ziurekit, kad neirasytu punkto, kad
pardavejas tiesiog atiduoda ta pacia suma kiek jus davete. Esu mates ir
tokia sutarti. Pardavejes jeigu nesilaiko susitarimo turi tokia pat suma
pats sumoketi uz netesybas. Ir pasirasot preliminaria sutarti su datom
ir viskuo aprasyta.