Tema: Re: Židinys
Autorius: ablasiejus
Data: 2017-04-13 20:18:45
zidinio galingumas matuojamas, kiek telpa malku kg.
1kg malku geresniu, apie 3.5kw
Visi TOP vokiski zidiniai yra iki 10kw, kadangi pas juos nuo 10kw galingumo
zidiniu atsiranda eksplotaciniai reikalavimai (aptarnauti kamina kas metai
ar ka ten, tiksliai nepamenu), todel realus galingumas yra didesnis, bet
visi raso 9kw.

---