Tema: Re: Židinys
Autorius: Sail
Data: 2017-04-13 13:11:46
As. Kepina pro sildymo tarpus, o sonai tik siaip sau.

As kojines dziovinu ant krosneles virsaus. Ten pavirsiaus temperatura
normialiai apie 90 laipsniu, jei prikrausi ant max tai gali susilt ir iki
120.

Sonai taip pat. Va ir spresk pats, daug tai ar mazai. Imho aplinkos sildymui
daugiau nei pakanka, o daiktams degint dar toli grazu per mazai.
Ne veltui gi taip gamina.

Ketines krosnels viengubos, ten visai kitos pavirsiaus temperaturos.