Tema: Re: Uzpuole kurkliai
Autorius: solara
Data: 2017-04-12 15:51:18
skrenda, plaukia, knisasi iki 2m po žeme...
Aš kai tokį sugaunu, tai nepaisant visos šlykštybės, taip su pagarba
pasižiūriu į tokį padarą - mutantą... :)

Turiu savo darže/šiltnamyje jau kelis metus,

Kovoju labiausiai su šiltnamio rezidentais.
Pavasarį, kai jau atsiranda urveliai, perkasu viską porą-trejetą kartų, kas
porą dienų, taip dalį sugaudau.
Kai jau susėju ar susodinu daržoves - dar kurį laiką kovoju pildama vandenį
į urvelius, bet būdas mažai efektyvus. Supili laistytuvą - kokį vieną
pagauni... Tik tiek, kad pats veiksmas gan azartiškas, man kažkuo primena
žvejybą :) Su alum bandžiau, nieko nepagavau, bet iš šitos diskusijos matau
kur galėjo būti klaida, dar išmėginsiu.

Na o vėliau jau ginuosi nuodais. Žinau kad tų parduodamų senukuose ir kitur
negalima naudoti darže .
Turguje radau baltarusiškų, ant kurių pakuotės atseit parašyta kad galima ir
darže. Tai labai nepiktnaudžiaujant - įmetu po granulę į urvelį, va šitas
būdas tai efektyviausias, po poros valandų keli 'breikininkai' kojom
mataruoja...  O kai daržovės įsišaknija, sustiprėja, jau nebe taip
pavojinga, tai palieku juos ramybėje. Juolab, kad taip iš pavasario
panaikinus - nebelabai daug ir būna, akivaizdžiai sumažėja ir labai didelės
žalos nebepridaro.

"Struktur"  wrote in message news:ocioou$lp5$1@trimpas.omnitel.net...

Realiai pypec :)