Tema: Re: Uzpuole kurkliai
Autorius: Sarunas
Data: 2017-04-12 09:51:58
Galiu tik paporinti John Smith... jau desimtim metu pas mane sodyboje gyvena
vidutiniskai 15 poru...
Didziule nauda renkant visokias kirmeles ir vabzdzius tiek nuo vaismedziu,
tiek is dirvos ar vejos, estetinis vaizdas, skleidziami garsai... O
nuostoliai - tik is migrantu..serbentai jau buna nuskinti, vysnios -
daugumoj irgi atsibode. Na kartais apkakoja koki skalbini ar langa...:).

"For example John Smith"  wrote in message

2017.04.11 13:16, fenix@w rašė:

> varnenai labai zjbs sode: nei vyzniu nei r serbentu nurinkinet nereikia,
> o dar jei vabalus isgaudys! tikri pagalbininkai.

Papasakok savo bobutei tokias pasakas. Pilni inkilai varnėnų ir viskas
tvarkoj su serbentais ir vyšniom.
Sliekus ir vabalus rankioja pievoj, ypač po nupjovimo. Vyšnias puola iš
šiaurės atskridę, kai vietinių jau nė kvapo nebėra. Kad serbentai kam
rūpėtų, nepastebėjau (plantacijų neturiu, tik keli krūmai, medžiai).