Tema: Re: Plytų laužas
Autorius: Bone Daddy <·info@bonedaddy.serveftp.com>
Data: 2017-04-11 21:26:33
gruzas yra sh. Normalūs kelininkai nenaudoja.
Viskas, kas pagaminta žmogaus, su laiku gamtos veikiamas pavirsta į tai, iš
ko pagamintas. Pvz. plyta į molio ir smėlio pliurzą.
keraminės skylėtos iš vis susitriuškina.
Kas nesusitriuškina, šalčio ir vandens pagalba sunyksta neužilgo.

"Arj"  wrote in message news:ociv6s$r2i$1@trimpas.omnitel.net...

reiktu tau kelia plynam lauke pasidaryti, pats ieskotum tokio gruzo ir dar $
moketum.
Nes kitos alternatyvos - juntamai brangiau.

"Kurmis"  parašė naujienų news:ocgkgp$s7f$1@trimpas.omnitel.net...

siais laikais tai vadinasi gruzu ir uz jo isvezima ima pinigus.
ziurek kas kelia pilasi tokiu gruzu ir ten nuvezes ismesi.
realiai as esu priesas tokiu keliu pyleju, bet siukslintojams nera geresnes
vietos paslept savo sh.

Kurmis