Tema: Re: Plytų laužas
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-04-10 22:04:21
Nu ne visai, plytų laužas, betono laužas, plytelių laužas pas juos net į
skirtingas krūvas eina - priduodi kaip "gruzą" (mix statybinės), moki
daugiau :)

Anksčiau veždavau į bionovusą, pasiuntė nx, nes nustojo iš fizinių imt.
Nuvežiau į VSA, paprašė maždaug 10 kartų tiek kiek bionovusas. Bet buvo
PX - žmonės jau darbo vietoj ir priekaba pilna.

Tada paėmė žmogus, ne ant kelio, o nuosavam gyvenamam sklype kelias
priekabas ir dar Ačiū pasakė. Nuosavam sklype statybinių medžiagų
atvežimas manau nėra šiukšlinimas :) Ant valstybinio kelio niekam ir
nesiūlau pilt miške kokiam nors.

Viskas iš asmeninio remonto :)