Tema: Re: Vilniaus rajono Å”iukÅ”lės
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-04-06 14:22:43
nu chebra stebinat. Užsiimu šiuklšlių rūšiavimu jau belenkiek metų, 2
suaugę, 3 darželiniai-mokykliniai vaikai, tai buitinių šiukšlių susidaro
didelis kibiras per 1-2 savaites. Šiukšles veža kas 2 savaites, tai aš
konteinerį prie kelio išstumiu kartą į mėnesį ar rečiau, tiesiog kad
neprasmirstų, ypač kai vasara karšta būna.