Tema: Re: Vilniaus rajono šiukšlės
Autorius: Vytautas
Data: 2017-04-05 15:08:32
Pas mus veza kas dvi savaites, tai retkarciais buna kad isstumiam tik as
menesis. yra dar 2 atskiri konteineriai stiklui ir
plasmasei/metalui/popieriui. kitkas kompostuojama.
2 suauge ir 1 vaikas. vienu metu buvau uzsisisakes kas savaite vezima, tai
tikrai neverta (tuo metu dar nebuvo rusiavimo, nors rusiuodavom ir nesdavom
i kaime esancius didelius rusevimo konteinerius)