Tema: Re: galbut yra cia zmogus geek'as, ismanantis (turintis) ismaniuosiusnamus?
Autorius: js
Data: 2017-04-04 08:46:07
Tas sildymas automatiskai tai diskutuotinas dalykas. Pas vienus tai
palaikymas vienos patalpos temperaturos, pas kitus - griztamo
palaikymas, dar pas kitus atskiru kabariu +pamazinimas nakti/darbo metu,
reagavimas i lauko temperaturos pokycius, visokie atostogu rezimai,
signalizacija/aliarmai i pasta(sms) gedimo atveju, duomenu kaupimas
grafikams ar elementarioms ataskaitoms ir pan.