Tema: Re: galbut yra cia zmogus geek'as, ismanantis (turintis) ismaniuosius namus?
Autorius: Sail
Data: 2017-04-04 08:32:41
O kas ten turi automatiskai veikti name? Sildymas ir taip veikia
automatiskai.

Visokiuose koridoriuose galima sudeti lempas su judesio davikliu - tas irgi
patogu.

Kas dar? Kazkaip nesugalvoju ko man truktu. Na nebent geliu palaistymo per
atostogas. Arba kokius nors veidrodzius lauke pagal saule sukioti siluma
gaudant.