Tema: Re: Maumed?io terasos valymas
Autorius: Terpentinas
Data: 2017-04-03 22:01:33
2017-04-03 20:43, Velnias rašė:
> Pabandžiau Arlito baliklį + garsųjį rudą Arlitą :) Tai rezultatas toks
> kaip čia pasakius... tikrai geriau negu buvo (įvertinant, kad užtruko
> visas procesas 2 x 0,5 val), kiek ilgai išliks spalva bus matyti. Kaina
> 6€ + 6€ 5 ltr bakeliai, užteks mano atveju 3 kartams. Gal balikliu
> reikėjo antrą kartą nutepti, būtų dar kažkiek pašviesėję. Žodžiu, nei
> tai rekomenduoju, nei labai keikiu :)

> Pabandyciau koki Arlita. Nepavyks - bent brangu nebus
>
> S.
Tai, kad daugiau variantų ir neturėjai, būtum norėjęs sodrios spalvos -
būtum nudažęs, po poros metų skutęs ir vėl dažęs. Galėjai tepti
aliejais, būtų tas maumedis po trijų metų pradėjęs pūti. Dabar gal ir ne
intensyvi ta spalva, bet po poros metų jei norėsi vėl nupurkši tuo Rudu
Arlitu ant viršaus ir vėl švaru. PS. Tik tavim dėtas nebūčiau baliklio
naudojęs, nereikia jo terasai.