Tema: Re: Maumed?io terasos valymas
Autorius: Velnias
Data: 2017-04-03 20:43:54
Pabandžiau Arlito baliklį + garsųjį rudą Arlitą :) Tai rezultatas toks kaip
čia pasakius... tikrai geriau negu buvo (įvertinant, kad užtruko visas
procesas 2 x 0,5 val), kiek ilgai išliks spalva bus matyti. Kaina 6€ + 6€ 5
ltr bakeliai, užteks mano atveju 3 kartams. Gal balikliu reikėjo antrą kartą
nutepti, būtų dar kažkiek pašviesėję. Žodžiu, nei tai rekomenduoju, nei
labai keikiu :)

"eSSas"  wrote in message news:obauhf$ilo$1@trimpas.omnitel.net...

"Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote:
> Situacija nieko naujo - maumed?io terasa po ?iemos juodai - pilka (nors
> tik
> 2 metai pra?jo). Yra parduotuv?se ka?kokie ale valikliai - balikliai, kur
> nuteplioji, palauki, nuplauni ir vualia - v?l lentos kaip naujos. Kas
> band?t - ar yra tolko su jais prasid?ti? Sakykim pasipist noro ir laiko
> yra,
> bet jeigu i?leidus 25-30? tam balikliui paai?k?s, kad pisausi be reikalo,
> tai geriau u? juos nusipirksiu ?a?l? ir alaus :) Kokie liaudies patyrimai
> tokiu klausimu?

Pabandyciau koki Arlita. Nepavyks - bent brangu nebus

S.