Tema: Re: Geriausias laikas pirkti malkas rąsteliais?
Autorius: Arj
Data: 2017-03-27 17:25:02
Praktiskai tai susiveda paprasta pasakyma - "va matai gazelka sovi. joj yra
XX kubu uz YY pinigu - nori perki, nori neperki"

"Robertas"  parašė naujienų news:obb4q8$q4e$1@trimpas.omnitel.net...

Kofa as zinau. Kai ieskojau pirkit rastus ir skambinejau malkininkams,
"labas, kiek kainuotu 25 kubai rastu ?", atsako kaina, tada patikslini
cia kaina uz kubus ar erdmetrius ir isgirsti atsakyma pas visus ta pati
susierzinusiu balsu, "kubais niekas tau nepardavines malku, visi
parduoda erdmetriais". Todel darau isvada, kad jei tau ir atves "kubais"
tai tikedamiesi, kad tu nerauki apie tai nieko ir bandys isdurti.
Turejau ir toki varianta tik iki atvezino nepriejo, paskamginau del
kainos uz KUBA, pasake, tada as paklausiau cia kubo ar erdmetrio kaina,
tai jis man pasake cituoju "aaa tu supranti skirtuma tarp kubo ir
erdmetrio, nu tada kubais atvesim".