Tema: Re: Geriausias laikas pirkti malkas rąsteliais?
Autorius: Laimis
Data: 2017-03-27 12:51:24
kai sudoroji miskovezi , sukrauni , pamatuoji kiek realiai isejo malku, kiek
laiko ir sveikatos reikejo joms sudoti, kiek kainavo
benzas/tepalai/grandines , tai skaldytu kaina pasidaro nebe tokia baisi :)
aisku su salyga, kad skaldytas perki is patikimo pardavejo. Esu ne viena
miskovezi sudorojes, ne viena karta ir kaladem ar skaldytas pirkes, tai mano
skaiciavimais sudorodamas 30m3 miskovezi "uzdirbi" 150-200 eur (lyginant su
tuo jeigu pirktum skaldytas). Daug tai ar mažai - čia jau kiekvienam sprest.