Tema: Re: dar del zoliapjoviu(bendz. trimeriu)
Autorius: RimasRP <rimasrp @ dtiltas.lt>
Data: 2009-06-03 17:23:29
jei 7 aru ir žole pjausi kas savaite tai galingumo 0,8 gal ir užtenka.
bet didesnes žoles nelabai nori imt, dusta. aukstesnei žolei imk nuo 1,5kw ir daugiau.
pagal kaina nepagailek pinigu iki 1800 ir pasiimk stihl 130 arba varna.
http://www.tgp.lt/new/?p=productsMore&iProduct=66
aptarnavimas garantiniu metu ir po jo tikrai vertas didesnių pinigų