Tema: Re: dar del zoliapjoviu(bendz. trimeriu)
Autorius: bzik
Data: 2009-06-03 16:53:56
turiu 1kW Makita. Pjaunu daug didesni plota todel man truksta galios ir
kitas pirkinys bus galingesnis, ~2kW.
7a pilnai pakaks ir jonsered ar husqvarna. Jei nera esminiu skirtumu
komplektacijoje ar savybese, imciau pigesni.

"GBF" <linas@vilkija.org> wrote in message
> As ir pirmiausiai ziureciau i sthill ten ir priedu ivairiu yra kiek
> zinau... pats trecia sezona naudoju homelite, mokejau tada ar 600 - eina
> kaip bite... :)
>
> "Nerijus" <#nerkazik#@one.lt> wrote in message

>>> 2. Solo 143 2 kw-1459 lt
>>> 3. Makita BCX 3400 1,2 kw, 4taktis 1260 lt
>>> 4. Huskvarna 125 R, 0,8 kw 900 lt