Tema: Re: Elektros/duju ivedimas?
Autorius: AurimasBar
Data: 2016-12-05 10:58:00
patvirtinu, esu net patarė vestis 5kw realiai 10a (ko pilnai pakako ir
virduliui, ir įrankiam statybos etapu) paskui pasididinti kainavo pigiau
"xc"  parašė naujienų news:o238g4$q7e$1@trimpas.omnitel.net...

Na man kiti skaičiai gaunasi. Regula puslapyje instaliavimo tarifas
22,87 + PVM, galios kėlimo - 4,57 + PVM. Instaliuotis 5kw ir paskui
pasikelti galią 10 kw išlošimas pagal tai būtų apie 220 EUR.

Nežinau, kiek dabar kainuoja ta 'varžų matavimo' paslauga, VEI pažyma
kainuos apie 16-27 EUR. Tai gal koks 100-150 EUR ir susitaupys, jei
neskaičiuoti savo sugaišto laiko...