Tema: Re: Elektros/duju ivedimas?
Autorius: xc
Data: 2016-12-04 20:05:45
O didinant galią, nereikės eilinį kartą 'sukti ratelio' su varžų
matavimu, energetikos inspekcijos pažyma ir t.t.? Čia irgi kažkokios
išlaidos bus...

Tiesiog įdomu, aš paėmiau sau 20kW iškart, girdėjau, kad galima sužaisti
su mažu įvadu ir paskui galios didinimu, bet pabijojau, kad paskui
eilinį kartą reiks lakstyti su popieriais.