Tema: Re: diskinio pjuklo vibravimas
Autorius: Lapinas
Data: 2016-08-29 10:33:02
Opapa.
Dabar pasiskaityk diskusiją, po to ką pats parašei... Negėda?
Galvoji, kad žmogus, rašantis taip kaip tu, gali mokyti kitus ką rašyti,
kaip vadinti oponentus siūlyti vartoti ar nevartoti tam tikrus
išsireiškimus?

Nei manęs, nei Signalizacijos jokie kompleksai nekankina ir diskusijose
nenusileidžiam iki analinių reikalų, skirtingai nuo tamstos.