Tema: Re: diskinio pjuklo vibravimas
Autorius: Sail
Data: 2016-08-24 09:24:31
Padavimas tai bbz, is rankos ir tiek. Tik kad nepastebejau, kad butu
kazkokia priklausomybe tarp padavimo greicio ir sio efekto.

Tiksliau sakant, jei pjuklo greitis pakankamai didelis (nesmaugi per greit
paduodamas), tai ir atsitinka tokie fokusai.

Kai jau greitis prismaugtas, tai ir vibracijoms energijos jau nepakanka.