Tema: Re: kokios plyteles atsparios salciui
Autorius: Bonka
Data: 2016-08-18 13:17:30
Temperaturos reziai mano supratimu yra Lietuvos realija. Ziema nakti buna iki -30, vasara
kartais sunku stoveti su kojinemis, manau apie +50

mano atveju (atrodo kazkada minejau) tas buterbrodas labai jau sudetingas: virs gyvenamu
patalpu, ant sustiprinto medinio karkaso su juodgrindemis ispiltas 7 cm storio armuotas
betonas po 3 savaiciu skilo dviejose vietose taip apie puse milimetro tarpais. Palaukus
dar menesi ir isitikinus, kad trukiai neplateja buvo 2x hidroizoliuotas ispanisku Maxseal
cementinio pagrindu savaime besikristalizuojancia medziaga naudojama valymo talpoms
hidroizoliuoti. Po ilgo ieskojimo per ebay atsisiunciau va tokia membrana (   ), kaina
9eur/m2 kuri klijuojama plonu sluoksniu kliju, ant jos turi buti uzklijuotos auksciau
minetos akmens mases plytkos su epoks. uzpildu. Pagal aprasyma ta membrana perima i save
nestabilaus betono judejimus, taip pat tinka plyteliu klijavimui ant osb.
Dar nevisai aiskus lieka krastu aplink karkasinio namo sienas apdirbimas. Pagal statybos
parodos konsultantu rekomendacijas ten padarytos 2x2 cm idubos kurios issikloja gumine
limpancia juosta, i ta transeja dedasi plastikinis siulas arba slanga ir vel uzsidengia
juosta. Tada dengiasi plyteliu klijais. Cia jei as teisingai supratau... Niekur nerandu
kokio tai pdf'o su oficialiomis rekomendacijomis kaip uzbaigti krastus del deformaciju.
Maloniai priimu visas galimas rekomendacijas, esme ne kaina bet n metu be galvos skausmo.

"eSSas"  ...