Tema: Re: kokios plyteles atsparios salciui
Autorius: Lapinas
Data: 2016-08-18 06:25:24
Plyteles - akmens mase. Gali buti ir tradicinio storio, laikys ilgai.
Visai kitas klausimas užpildas tarp ju. Turi buti itin kokybiškai padaryta, kad po plytelem nepatektu vandens. Todel meistras turi but be galo atidus.

Aš analogiškoj situacijoj, kai po 10 metu prasidejo su jom nesamones, nulupau viska ir užsidejau epoksidkes/poliuretano danga. Tikiuosi bus bemaž amžina.