Tema: Re: REQ: nuomon?s apie elektriko darb? LT
Autorius: sharkius
Data: 2016-07-24 23:47:09
jalauz <jalauz@gmail.com> Wrote in message:
> [...]
> RAA ir kitus automatikus ?ia kita profesija, bet elektrotechnikai nieko
> gero neu?dirba. Tod?l pa?ist? daugiau elektrotechnik?, nei elektrik? :)
>
> O kalba apie elektrikuas kurie u?sima induviduliais namais ir t.t ir
> dirba daugiau ant sav?s ar turi ma?yt? komand?l?.
>
> Nes galvoju gal pa?iam prad?t? tok? amat? esu dirb?s ?iek tiek bet
> galvojau kad baltas darbas bus "?ustriau" bet prad?jo jau kirminas
> u?pakal? kand?ioti kaip reik kovot su biorokratiniais dalykais ir t.t
> tai ir prad?jau mastyti gal pereit prie elektriko kaip amato :)

Siaiptai pabandyk pradziai po  darbo, laisvadieniais ir pan,
 pamatysi kaip sekas ir ar apskritai tas darbas "ant saves" tau
 limpa, nes nugi pravodke paimt ir padaryt bile durnius
 skiriantis, nuli nuo fazes gali, bet paimt padaryt ir is to
 neblogai gyvent, toli grazu ne kiekvienas sugebes.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/