Tema: Re: REQ: nuomonės apie elektriko darbą LT
Autorius: jalauz
Data: 2016-07-24 23:14:24
Aš kalbu, apie tuoks kurie atlieka namų ir kitų paskirties pastatų
vidines instaliacijas.

Aš jau šeštus metus dirbu skirtomuose ir perdavimo tinkluose, tik aš
daugiau prie projektinių techninių sprendimų, kaip inžinierius

Ir kaip kažkas minėjo ten tikrai pinigas nelija ir reik griovį žmonės
pakasti ir patinkuoti ir t.t dirbant elektrotechniku as nekalbu jau apie
RAA ir kitus automatikus čia kita profesija, bet elektrotechnikai nieko
gero neuždirba. Todėl pažistų daugiau elektrotechnikų, nei elektrikų :)

O kalba apie elektrikuas kurie užsima induviduliais namais ir t.t ir
dirba daugiau ant savęs ar turi mažytę komandėlę.

Nes galvoju gal pačiam pradėtį tokį amatą esu dirbęs šiek tiek bet
galvojau kad baltas darbas bus "šustriau" bet pradėjo jau kirminas
užpakalį kandčioti kaip reik kovot su biorokratiniais dalykais ir t.t
tai ir pradėjau mastyti gal pereit prie elektriko kaip amato :)