Tema: Re: d?l valymo ?rengimø
Autorius: EgidijusU
Data: 2009-05-29 16:09:26
Iš esmės tai yra tie patys valymo įrenginiai kaip ir "Traidenis",
"Dinaitas", etc. Kiekvienas aerobinis įrenginys veikia tuo pačiu principu:
1) įteka nuotekos į pirmą kamerą kur vyksta pirminis nusodinimas, 2) perteka
į antrą kamerą, kur vyksta aeracija, 3) iš antros kameros perteka į trečią,
iš kurios dalis vandens teka į aplinką, o dalis vandens yra grąžinama į
pirmąją kamerą. Tai yra paprasti, bet patikimi valymo įrenginiai. Jeigu ir
kas jiems atsitiktų, tai be jokių problemų gali prieiti prie bet kurios
vietos ir juos suremontuoti.

Dabar mano valymo įrenginiai būtent taip ir padaryti, įleisti du
gelžbetoniai žiedai, kuriuose sumontuotos vidinės pertvaros, oro difuzoriai
ir pertekėjimo vamzdžiai. Įrengyje išvalytas vanduo perteka į surinkimo
šulinį, į kurį kartu suvestas sklypo drenažas ir lietaus kanalizacija.

Egidijus