Tema: Re: dėl valymo įrengimų
Autorius: EgidijusU
Data: 2009-05-29 12:38:15
Kai man reikėjo tokio daikto tai pirkau iš firmos "Filonas", kuris
pardavinėjo Slovakijoje gaminamus įrenginius EČ-6. Viskas buvo sumontuota
gerokai iki keliantis gyventi į namą ir kol įsikėlėme gyventi gerus metus
prastovėjo. Kai reikėjo pajungti orapūtę ir pradėti eksploatuoti įrenginį
pasirodė, kad įrenginio viduje, viena iš pertvarų yra nesandari ir, iš
tiesų, įrenginys neveikia. Bėda buvo ta, kad per tą laiką "Filonas" spėjo
bankrutuoti ir nebeliko net kam pretenzijų pareikšti :( Po įvairių svarstymų
ir galvojimų tas įrenginys EČ-6 buvo išmontuotas ir pastatytas kieme, o
vietoje jo valymo įrenginiai sumontuoti gelžbetoniniuose žieduose.

Taigi dabar galiu pasiūlyti valymo įrenginį už dyką, tiesa, jį reiktų
susitaisyti. Iš principo tai neturėtų būti sudėtinga, nes jis -
plastmasinis. Turint kas moka pjaustyti ir virinti plastmasę, tai neturėtų
sukelti didelių problemų.

Egidijus