Tema: Re: "Inkaras" i garazo grindis
Autorius: Night
Data: 2016-05-27 08:10:57
Yra GPS sprendimų, yra "gerų" kuriem anot gamintojo 10 metų maitinimo
nereikia, bet IMHO jie visi šūdo verti. Kad suprasti, ar pavogtas daiktas
transliuoja savo buvimo vietą per GPRS ar SMS tereikia paprasto radijo
imtuvo. O tada užblokuoti GPS ar/ir GPRS/GSM signalą vienas juokas. Pagaliau
populiariausias moco vogimo būdas - sukišti į busiką, kurio metaliniame
korpuse GPS'ui bus tiu-tiu.