Tema: Re: "Inkaras" i garazo grindis
Autorius: fenix@h
Data: 2016-05-26 10:22:35
2016.05.26 10:00, Night rašė:
> Papasakok, kurioj vietoj pažįstamo garažas - karo atveju, su buteliu gal
> priimtų prisiglausti :) Mano atveju visos garažo vietos silpnos ir čia
> be variantų - kadangi nuosavas namas, tai garažas ir su langu ir
> papildomom durim, taigi visko armatūra neapvirinsi :)

garazas zirmunuose, bet ten daug visokio pusiau-gamybinio slamsto,
garazas mazdaug 1.5-2 masinu dydzio ir pilna visokiu plastmases
suvirinimo pusfabrikaciu, prisiglaust neiseis

cia ta armatura atejo del to, kad aplinkui labai akyli garazu kaimynai,
viska seka, viska mato, viska registruoja ta blogaja prasme: nuziurineja
ka galima ispyzdint. tavo atveju gal koks gprs/gps mazas siustuvelis su
papildoma batarke moce padetu? bligiausiu atveju turetum nuotyki ieskot
savo moco ;)